15 راه برای سوزاندن سریع تر چربی

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15 راه برای سوزاندن سریع تر چربی
#1
 15 راه برای سوزاندن سریع تر چربی


نقل قول:
[تصویر:  fat_loss_fitness.jpg]
1- یوگا انجام دهید
یوگا ورزشی عالی برای مبارزه با استرس است. یوگا به سوزاندن چربی شکم و بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک میکند.
2- برنامه ریزی وعده های غذایی
برای خودتان یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید. وعده های غذایی متعادل باعث میشود سریع تر به وزن دلخواه خود برسید. بطور مثال استفاده از برنامه ای که در آن وعده های غذایی با حجم کم ولی تعداد وعده ها زیاد باشد باعث میشود که وزن ایده آلی داشته باشید.
3- نوشیدن بیشتر آب
از الکل ، نوشابه و نوشیدنی های ورزشی دوری کنید. و قدیمی ترین نوشیدنی جهان را بنوشید. آب
4- دویدن با سرعت زیاد
دو سرعت باعث میشود انرژی بیشتری را در طول تمرین و بعد تمرین استفاده کنید. دوی سرعت برای ماهیچه های بدن خوب است و همچنین روی سیستم قلبی عروقی نقش مثبتی دارد. دویدن با سرعت زیاد سوخت و ساز بدن شما را زیاد میکند و باعث میشود نسبت به دویدن آهسته سریع تر چربی بسوزانید.
5- خواب بیشتر
کمبود خواب باعث افزایش وزن میشود، زیرا بدن شما حالت خواب آلودگی را با گرسنگی اشتباه میگیرد. اگر شما از هشت ساعت کمتر بخوابید در انتخاب غذا و انتخاب حجم غذای مناسب و کنترل اشتها دچار مشکل میشوید.
6- ورزشی باشید
اگر میخواهید بدون رنج کشیدن برای چربی سوزی ورزش کنید میتوانید بازی های ورزشی را انجام دهید. این عمل باعث میشود برای مدت طولانی تری به بدنتان فشار بیاورید و در نتیجه چربی بیشتری بسوزانید.
7- لاغری موضعی وجود ندارد
شما باید بدانید لاغری موضعی فقط در اطراف شکم ، بازوها یا ران وجود ندارد. بلکه با تمرکز بر چربی سوزی و عظله سازی میتوانید کل بدن را از شر چربی خلاص کنید.
8- وزنه زدن سنگین
وزنه زدن سنگین در ست (set's) های 12 تا 15 باعث میشود عضله های شما رشد کند. رشد عضله ها باعث میشود بیشتر و بیشتر چربی بسوزانید.
عضله بیشتر = چربی سوزی سریع تر و بیشتر
9- تمریناتتان را تغییر دهید.
اجازه ندهید که بدن شما به تمرینات عادت کند. تغییر ناچیز برنامه تمرینی مانندن تغییر ست ها ، تکرار ها یا مقدار وزنه ها باعث میشود هرچه بیشتر عضله بشازید و چربی بسوزانید. تغییرات را هر چهار تا شش هفته انجام دهید.
10- پیگیری پیشرفتتان
اگر میخواهید مسیر درست تناسب اندام را دنبال کنید پیشرفت تان را پیگیری کنید. اینکار باعث میشود بدانید چقدر پیشرفت یا پسرفت کرده اید.
11- حریف تمرینی داشته باشید
بهترین راه برای اینکه روی تمرین تاکید بیشتری داشته باشید این است که یک حریف تمرینی داشته باشید. در هر صورت تمرین با یکدیگر یا کمک کردن به یکدیگر باعث میشود سریع تر چربی سوزی کنید.
12- پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید.
برای رفتن به خرید یا سرکار بهتر است پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و در مواقع لزوم از ماشین استفاده کنید.
13- وعده های غذایی را دنبال کنید
قرار دادن مواد مغزی در وعده های غذایی باعث میشود همواره مقدار مناسبی از چربی ، پروتئین و کربوهیدرات را مصرف کنید. باید به یاد داشته باشید برای بدست آوردن یک تناسب اندام، شما در آشپزخانه بیشتر به نتیجه میرسید تا در یک باشگاه. پس وعده های غذایی تان را دنبال کنید تا دقیقا بدانید در هر وعده چمه چیزهایی مصرف میکنید.
14- درست بخورید
خوردن کمی غذا قبل از تمرین به شما انرژی زیادی برای شروع ورزش در باشگاه میدهد. وعده غذایی پس از ورزش سنگین بسیار مهم است چون باید اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی که بدن شما به آن احتیاج دارد تا خود را باز سازی کند و عضلات جدید بسازد را در اختیار بدن قرار داده اید; این وعده های غذایی کلید گرفتن نتایج بهتر در بخش عضله سازی ، و سوزاندن سریعتر چربی است.




فیتنس http://fitness.tern.ir
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان