چقدر گوشت بجای پودر پروتئین بعد از تمرین با وزنه باید مصرف کرد

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چقدر گوشت بجای پودر پروتئین بعد از تمرین با وزنه باید مصرف کرد
#1
در راستای مشکلات موجود در مورد مصرف مکملهای غیر مطمئن و تقلبی و شاید برای کسانیکه علاقمند استفاده از غذاهای طبیعی باشند این سوال مطرح باشه که اگر بخواهیم بهترین پاسخ ساخت عضلانی رو بعد از تمرینات با وزنه داشته باشیم، چقدر باید گوشت مصرف کنیم. تحقیقات اخیر نشانداده که مصرف بین ١٥٠ تا ١٧٠ گرم گوشت قرمز چرخ کرده با چربی ١٥ در صد برای افرادی که ٨٢ کیلو متوسط وزنشان بود، بعد از اتمام تمرینات با وزنهبهترین و بیشترین پاسخ را از نظر ساخت فیبرهای عضلانی میده. البته این مسله تنها مربوط به گوشت قرمز نیست شما اگر هر گوشت دیگری (مرغ، ماهی و ...) را هم به همین اندازه بعد از تمرینات با وزنه مصرف کنید پاسخ لازمه را خواهید گرفت.
پاسخ
 تشکر شده توسط: sasan
#2
مرسی خیلی عالی بود ممنونم.
پاسخ
 تشکر شده توسط: saeed


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان