مصرف آب در رژیم غذایی مفید و نقش آن در کاهش وزن

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مصرف آب در رژیم غذایی مفید و نقش آن در کاهش وزن
#1
سلام دوستان
یه مطلبی رو یکی از سایت های ترجمه متن ، از انگلیسی به فارسی ترجمه کرده بود که من یکم  بهش اضافه کردم و اینجا گذاشتم. امیدوارم مفید باشه.البته این مطالب برخی شوم همون چیزهایی هیتند که به اسم رژیم جادویی و این چیزا دارن باهاشون کاسبی میکنن. من خودم تونستم این طوری وزن کم کنم ولی باید توجه کرد من ورزش حرفه ای نمیکنم و کارم بیشتر مبتدی هست.

مصرف آب زیادی می تواند یک ابزار مفید در یک رژیم غذایی باشد، زمانی که کاهش وزن یک هدف است. این کمک می کند تا سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد، اشتهای شما را کاهش می دهد، و به شما کمک می کند تا وزن آب را از بین ببرید. گرفتن 8-10 لیوان توصیه شده در روز می تواند دشوار باشد، اما با اطمینان، شما به زودی در مسیر درست استفاده از آب به نفع کاهش وزن خواهید بود.

در طول روز آب بخورید. آب آشامیدنی در طول روز می تواند به شما کمک کند بدون استفاده از نوشیدنی های با کالری بالا مانند شیر، چای با شیر، آب و غذا که باعث افزایش وزن می شود احساس راحتی کنید. شما همچنین ممکن است زمانی که میان وعده دارید، کمتر غذا بخورید، همانطور که قبلا باید احساس کامل بودن داشته باشید. کاهش مصرف کالری روزانه باعث کاهش وزن می شود. [1]
اگر از آب آشامیدنی لذت نبرید، به جای آن آب معطر را امتحان کنید. خرید بسته های طعم دهنده بدون کالری برای یک تجربه آب دوست داشتنی تر.
برای پیشنهاد های بیشتر در مورد راه های لذت بردن از آب بیشتر، بررسی کنید چگونه به عشق آب معطر.
زنگ هشدار را به شما یادآوری کنید تا آب خود را در طول روز داشته باشید. به این ترتیب، فراموش نکنید. این نیز به شما کمک خواهد کرد که به طور منظم به عادت آب آشامیدنی دسترسی پیدا کنید.
آب را در نزدیکی خود نگه دارید همیشه با داشتن یک بطری آب به شما آب آشامیدنی بیشتری می دهد. بطری قابل انعطاف را بفروشید و در هنگام خانه، در محل کار و یا در حال انجام کارهای شخصی، آن را مفید نگه دارید.

قبل از هر وعده غذایی بشویید. احساس کفایت به شما کمک می کند کمتر بخورید، بنابراین کالری کمتری برای بهبود نتایج کاهش وزن خواهید داشت. [2]
یک لیوان آب قبل، در طی و بعد از غذا را برای کمک به هضم و کاهش وزن از آب بکشید. آب بدن شما را برای شکستن غذا و جذب مواد مغذی آن کمک خواهد کرد.

نوشیدنی های شیرین را با آب جایگزین کنید. به جای نوشیدن مشروبات الکلی، نوشیدنی های الکلی، صابون ها یا سایر نوشیدنی های دارای کالری، یک لیوان یا بطری آب را بکشید. تغییر در یک نوشیدنی بدون کالری برای جایگزین های کالری بالا می تواند صدها کالری در روز را در شما صرفه جویی کند و در کاهش وزن نیز کمک کند. [3]


هر مصرف الکل را با مقادیر برابر آب مطابقت دهید. این مصرف مایع همگام نباید به مقدار مصرف آب روزانه شما توجه کند. هر آبی که برای این منظور می نوشیدید باید علاوه بر هدف آب روزانه خود باشد.


آب را بخورید و از مصرف نمک برای کاهش وزن آب استفاده کنید. کاهش مقدار نمک رژیمی که مصرف می کنید می تواند به شما کمک کند به سرعت وزن آب را کاهش دهید، به خصوص هنگامی که با افزایش مصرف روزانه آب همراه شوید. [4]

به جای نمک برای غذاهای طعم دهنده دیگر طعم ها و ادویه ها را امتحان کنید. گیاهان تازه و یا سیر تاثیر منفی بر سلامتی ندارند و می توانند به طعم بسیاری از غذاها اضافه شوند.
اگر یک نام تجاری یک گزینه کم سدیم ارائه دهد، آن را انتخاب کنید. این یک راه آسان برای لذت بردن از غذاهای مورد علاقه خود را بدون نیاز به نمک غیر ضروری است.
محتوای سدیم همیشه آشکار نیست، بنابراین برچسب غذا را بررسی کنید. سبزیجات کنسرو شده و یخ زده در نمک زیاد هستند، همانطور که بیشتر غذاهای رستوران است. بسیاری از رستورانها در حال حاضر اطلاعات تغذیه را به صورت آنلاین منتشر می کنند، بنابراین می توانید قبل از سفارش آن را بررسی کنید.

با تشکر از شما و تیم ترجمه متن ایرانیان که این فایل رو ترجمه کردن.
ترجمه متن و مقالات تخصصی نیاز به مهارتی دارد که در تیم ترجمه تخصصی ایرانیان وجود دارد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان