فیتنس برای خانم های پر مشغله

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فیتنس برای خانم های پر مشغله
#1
فیتنس برای خانم های پر مشغله
[تصویر:  gal207.jpg&828239688]
برنامه فیتنس 20 دقیقه ای
ابتدا بدن خود را با نرمش و حرکات کششی آرام ، کاملاً گرم کنید. سپس تمرینات زیر رابه صورت متوالی و پشت سر هم با تکرارهای معین شده انجام دهید. پس از اتمام ، یکدقیقه استراحت نمایید و دور دوم را آغاز کنید. به همین ترتیب تا چهار دور حرکات را اجرا کنید.
 [تصویر:  gal206.jpg&750653408]
لانچ درجا و جلوبازو دمبل
با هر حرکت لانج هر دو دمبل را تا سینه بالا بیاورید و جلوبازو دمبل را اجرا کنید. سعی کنید پشت خم نشود و دست ها دو طرف بدن تاب نخورد.
 
رازهای موفقیت
با تمام مشغله ، گرفتاری و خستگی که دارید و من هم به خوبی درک می کنم ، امابرای کارمند ، معلم ، مدیر ، کارگر و ... موفق تر و بهتر بودن و مهم تر از این ها ، مادر ، همسر و دختر بهتری بودن ، باید خودتان را ملزم به ورزش کنید. حالا چند نکته برایموفقیت در این مسیر فیتنسی جدید:
-  سخت کوش هستید ، سخت کوش تر و با اراده تر باشید. هرچه این هدف برای شما مهم تر باشد ، انگیزه قوی تری خواهید داشت.
- کارتان را دوست داشته باشید تا کمتر احساس خستگی کنید.
-  به عزیزان تان بگویید بخاطر آنها کار می کنید و این خستگی به خاطر آنهاست و حالا تصمیم دارید با ورزش کردن هم قوی تر و هم شادتر شوید. مطمئن باشید آنها هم خوشحال می شوند و کمک تان خواهند کرد.
- در کنار ورزش ، کم کم برنامه غذا خوردن تان را نیز به سمت سالم و فیتنسی خوردن پیش ببرید.
مطمئن باشید با تلاش و پشتکار به هدف تان می رسید و زندگی بهتری پیش روی تان خواهد بود.  
پاسخ
 تشکر شده توسط: noyasystem
#2
مرسی خیلی ممنون خیلی به کارم اومد Smile
پاسخ
 تشکر شده توسط: saeed


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان