برنامه خصوصی برای بانوان

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برنامه خصوصی برای بانوان
#1
در اینجا برخی از اشتباهات رایج در تمرینات بانوان را بیان می کنیم:

اولین اشتباه رایج در بانوان و تمریناتشان گرفتن رژیم های من‌درآوردی و یا به سفارش فلان همسایه و یا فامیل می باشد و یا رژیم های قابل دسترس اینترنتی.
در توضیح و اصلاح باید عرض کنم که بانوان محترم و گرامی ، رژیم یعنی درست مصرفکردن نه این که مصرف نکردن. بدن انسان به تمام موادغذایی احتیاج دارد با محروم کردنبدن خود از برخی موادغذایی جز ضرر و زیان هیچ چیزی حاصل نخواهد شد.
دومین اشتباه در تمرینات بانوان ، فراموش کردن استایل زنانه آنها و بهره‌مندی از حرکاتی است که بدن آنها را به سمت و سوی فیزیک های خشن و مردانه می برد.
مثلاً حرکات بازو و پشت بازوی بسیار و یا زیربغل و سرشانه های بسیار حرفه ای ، البتهدر مسابقه. فراموش نکنید اگر قصدتان تناسب اندام و فیت شدن می باشد از افراط دربرخی حرکات جلوگیری کنید و سراغ حرکاتی بروید که مربی آگاه شما در مبحث بانوانبرای شما طراحی کرده است.
سومین اشتباه رایج در بانوان استفاده از حرکات و وزنه های بسیار سنگین می باشد.استفاده از پرس ها و اسکوات های فوق سنگین. فراموش نکنید سنگین تمرین کردن بابیش از حد توان وزنه زدن بسیار تفاوت دارد.
در نظر داشته باشید که بانوان به دلیل داشتن فیزیکی ظریف از حالت های ویژه ایبرخوردارند و فشارهای غیرمتعارف برایشان جز آسیب رسانی چیزی در بر نخواهد داشت.
چهارمین اشتباه رایج در تمرین بانوان استفاده بیش از حد در هوازی هاست. مثلاً روزییک یا دو ساعت هم دیده شده که بانوان روی دستگاه تردمیل در حال تمرین هستند.
در توضیح یان مسئله این که فراموش نکنید آن قدر که شما برای چربی سوزی نیاز به یکرژیم غذایی مناسب دارید و بسیار حائز اهمیت است ، در تمرین نخواهد بود. یعنی همان 20 تا 30 دقیقه کافی خواهد بود.
پنجمین اشتباه رایج در تمرین بانوان ، عدم استفاده از حرکات پلایومتریک و یا حرکات جهشی و استقامتی است.
در توضیح این که همیشه تردمیل و دوچرخه ها نیستند که کمک حال چربی سوزی شما می شوند. کمی تنوع در روش هوازی ها مثل انجام دادن پلایومتریک ها و شنا و ورزشهایی از این قبیل هم متنوع و هم بسیار مفید خواهد بود.
ششمین اشتباه رایج در تمرینات بانوان توجه نکردن به تیپ بدنی و اولویت بندی تمرینعضلات می باشد. توضیح اینکه مثلاً در انتخاب حریف تمرینی گاهی 2 تیپ بدنی غیرمتقارن با یکدیگر کار می کنند و این یعنی اشتباه بزرگ.
ضمناً سلیقه ای پرداختن به نحوه پرورش عضلات ، شما را از هدف یک بدن متناسب دور می کند. پس آن چیزی را که نیاز بدن شماست ، در اولویت تمرین قرار دهید.
پاسخ
#2
مرسی از راهنمایی های عالی شما خسته نباشید.
پاسخ
#3
(2017/07/19، 08:45 AM)yaldama15 نوشته است:  مرسی از راهنمایی های عالی شما خسته نباشید.

از این که از مطالب سایت مفید واقع گردیه خشنودیم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان